Akcje promocyjne Iwoniczanki – Iwoniczanka Każdego Dnia

30-01-2019

Akcja promocyjna Iwoniczanki

W ciągu ostatnich lat Iwoniczanka zdobyła wielu wiernych klientów. Jednym z naszych sposobów na podziękowanie im, że nieustannie są z nami, jest zaproszenie ich do udziału w organizowanych przez nas akcjach promocyjnych. W ich toku fani Iwoniczanki uzyskują możliwość zdobycia wielu praktycznych gadżetów. Zachęcamy do lektury artykułu i poszerzenia wiedzy na ten temat!

Iwoniczanka Każdego Dnia

Akcję lojalnościową organizujemy już po raz kolejny. Poprzednia odbyła się w 2017 r. pod hasłem „W stronę lata z Iwoniczanką”. W trakcie jej obowiązywania nasi klienci mogli uzbierać znaczki na jeden z gadżetów z logo Iwoniczanki, przydatnych podczas letnich podróży: lunchbox, torbę plażową, , plecak sportowy, bidon oraz piłkę plażową. Duże zainteresowanie gadżetami Iwoniczanki oraz powracające pytania o możliwość ich zdobycia sprawiły, że zdecydowaliśmy się powtórzyć inicjatywę.

„Iwoniczanka Każdego Dnia” to akcja promocyjna dla osób, które zamawiają Iwoniczankę (na obszarach obsługiwanych przez firmę Iwoniczanka Sp. z o.o.). W trakcie jej obowiązywania pomiędzy 28 stycznia a 26 kwietnia 2019 do transporterów zawierających wodę dołączane są specjalne zawieszki ze znaczkami. Przez te cztery miesiące klienci mogą kolekcjonować znaczki, naklejać je na ulotkę (dostępną u przedstawicieli), a następnie po uzupełnieniu danych kontaktowych i przekazaniu ulotki przedstawicielowi – wymieniać znaczki na gadżety.

Gadżety od Iwoniczanki

Sześć znaczków można wymienić na wygodną kosmetyczkę. Dziesięć – na gustowną, ciemnogranatową filiżankę ze spodkiem. Trzynaście – komplet szklanek, idealny do codziennego picia z nich Iwoniczanki. Piętnaście – lunchbox, doskonały do noszenia w nim posiłku do szkoły czy do pracy. Osiemnaście – gruby, miękki ręcznik kąpielowy. Wszystkie gadżety utrzymane są w różnych odcieniach niebieskiego i białego, kolorach Iwoniczanki, opatrzone są także logo.
Gadżety Iwoniczanki co jakiś czas można zdobyć także w konkursach, organizowanych na naszym fanpage (https://www.facebook.com/iwoniczanka/). Ostatni taki konkurs odbył się z okazji Mikołajek – w jego toku klienci mogli zdobyć maskotkę renifera, trzymającego miękki kocyk z logo Iwoniczanki.

Gadżety Iwoniczanki

Pytania i odpowiedzi

Oto odpowiedzi na najczęściej powracające pytania, dotyczące akcji.

W jaki sposób otrzymam znaczki?
Do każdego transportera wody Iwoniczanka (dostarczonego na obszarze prowadzenia akcji w okresie pomiędzy 28 stycznia a 26 kwietnia 2019) zostanie dołączona zawieszka ze znaczkiem do wycięcia. Dostawcy nie wręczają znaczków – znajdują się one w transporterze, jeśli więc transporter zostanie pozostawiony w umówionym miejscu, a klient nie spotka się z kierowcą osobiście, i tak otrzyma znaczek. Jeden transporter to jeden znaczek. Oznacza to, że by odebrać nagrodę, w przeciągu całej akcji trzeba zamówić minimum sześć transporterów.

Czy znaczki otrzymam jedynie przy zakupie transporterów z Iwoniczanką?
Tak, znaczki dołączane są jedynie do transporterów zawierających wodę źródlaną Iwoniczankę.

Co należy zrobić ze znaczkami?
Znaczki należy nakleić na ulotkę promocyjną, otrzymaną od kierowcy. Po zebraniu liczby znaczków pozwalającej na odbiór wybranej nagrody, na ulotce trzeba uzupełnić dane, a następnie przekazać ją dostawcy.

Czy mogę otrzymać więcej niż jeden gadżet?
W toku akcji można zdobyć więcej upominków, należy jednak zebrać ilość znaczków umożliwiającą otrzymanie wszystkich gadżetów oraz nakleić je na osobno na kilka ulotek.
Na przykład, jeśli klient chce zdobyć filiżankę i kosmetyczkę, musi w sumie zebrać szesnaście znaczków. Następnie należy uzupełnić o dane dwie ulotki – na jedną naklejając sześć znaczków (liczba niezbędna do otrzymania kosmetyczki), a na drugą dziesięć (ilość uprawniająca do odbioru filiżanki).

Czy jeśli zamawiam Iwoniczankę na obszarze obsługiwanym przez placówkę współpracującą z Iwoniczanką, otrzymam znaczki?
Nie. Akcja organizowana jest przez Iwoniczanka Sp. z o.o., znaczki znajdą się więc wyłącznie w transporterach dostarczanych przez główną placówkę. Akcja nie obejmuje placówek w Rybniku, Krakowie i Oświęcimiu.

Dlaczego nie mogę dostać gadżetów bez zamawiania wody?
Akcja przeprowadzana jest z myślą o naszych klientach. Gadżety to upominki dla nich, stanowiące podziękowanie za to, że są z nami i zachęcające do regularnych zamówień. Aby otrzymać wybrany gadżet, trzeba zebrać określoną liczbę znaczków.

Zasady akcji rozpisane zostały na ulotce promocyjnej, która będzie rozdawana klientom. Szczegółowy regulamin można uzyskać u przedstawiciela.