FAQ IWONICZANKI – najczęściej zadawane pytania

05-09-2019

FAQ Iwoniczanki

Często otrzymujemy od Was zapytania dotyczące naszych produktów, procesu zamawiania oraz systemu dostawy. Przygotowaliśmy więc FAQ – mamy nadzieję, że znajdziecie tutaj odpowiedzi na wszystkie nurtujące  Was pytania.

1. W jaki sposób mogę zamówić wodę źródlaną Iwoniczankę?

Iwoniczanka to woda sprzedawana wyłącznie w systemie sprzedaży bezpośredniej. Oznacza to, że nie jest dostępna w sklepach – można ją zamówić wyłącznie u nas i we współpracujących z nami placówkach. Transportery z wodą dostarczane są wtedy do klientów przez kierowców.

Iwoniczankę (oraz inne oferowane przez nas produkty) można zamówić na kilka sposobów:

  1. Rejestrując się i uzupełniając formularz na naszej stronie
  2. Kontaktując się telefonicznie z biurem obsługi – pod numerem 13 43 419 64 lub 506 193 842
  3. Bezpośrednio u kierowcy – zamówienia można dokonać bezpośrednio u kierowcy, który obsługuje dany obszar. Numer telefonu można wyszukać poprzez wpisanie w zakładce kontakt pod polem „Wyszukaj swojego przedstawiciela” miejscowości, do której ma być dostarczona woda. O numer można zapytać także w wiadomości na naszym fanpage’u
  4. W wiadomości prywatnej na fanpage – w przypadku dokonywania zamówienia tą drogą prosimy o podanie adresu, numeru kontaktowego, ilości transporterów oraz informacji o rodzaju wybranego produktu (np. woda niegazowana).

UWAGA: Iwoniczanka jest dostarczana także na terenach obsługiwanych przez współpracujące z nami placówki. W przypadku klientów mieszkających na obszarach, na których woda rozprowadzana jest przez naszych partnerów – Rybnik, Oświęcim, Kraków – zamówienia można dokonać wyłącznie kontaktując się bezpośrednio z tymi placówkami. Numery do działów obsługi:

– Kraków (Krzeszowice): 669 407 750

– Kraków (Zabierzów): 503 500 442 lub 500 086 348

– Rybnik: 723 444 888

– Oświęcim: 514 604 454

2. Jakie są opcje płatności? Czy mogę płacić kartą?

Kierowcy przyjmują płatność wyłącznie w gotówce. Można jednak zapłacić wcześniej przelewem lub kartą – podczas dokonywania zamówienia przez formularz.

3. Czy działacie na terenie całej Polski?

Staramy się poszerzać zasięg naszych dostaw, ale niestety, nie obejmuje ona w tej chwili całej Polski. Obecnie nasza woda dociera do klientów głównie na terenie województwa podkarpackiego, lubuskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego, śląskiego.

4. Jak często rozwożona jest woda?

Do większości miejscowości kierowca przyjeżdża raz w tygodniu – każda miejscowość ma przypisany konkretny dzień dostawy.

5. Nie mogę zamówić wody przez formularz. Jaka może być tego przyczyna?

Problemy z formularzem najczęściej występują, jeśli:

– próbujesz zamówić wodę do miejscowości, która nie jest przez nas obsługiwana (obejmuje to także miejscowości obsługiwane przez placówki partnerskie)

– wystąpił problem z kodem pocztowym – w takim wypadku prosimy spróbować wpisać ogólny kod pocztowy miejscowości (bądź sprawdzić kod pocztowy wyszukując miejscowość w zakładce kontakt).

6. Jakie produkty oferujecie poza wodą źródlaną?

W naszej ofercie dostępne są:

  • Woda źródlana Iwoniczanka niegazowana, lekko gazowana i gazowana
  • Napoje gazowane w dwunastu smakach (orange, brzoskwinia, grejpfrut, lemon, lima, tropic, ananas, kiwi, cola, tonic, oranżada czerwona, oranżada biała)
  • Napoje niegazowane w dziesięciu smakach (jabłko porzeczka, jabłko, jabłko wiśnia, jabłko brzoskwinia, jabłko owoce leśne, jabłko gruszka, jabłko mięta, jabłko pomarańcza, winogronowo jabłkowy, wieloowocowy)
  • Soki i nektary Boguś w trzech smakach: jabłko/marchew/brzoskwinia, jabłko/marchew/banan, jabłko/marchew/truskawka
  • Soki i nektary Fantic w pięciu smakach: sok jabłkowy, sok pomarańczowy, sok pomidorowy, sok grejpfrutowy, nektar porzeczkowy.

7. Jaka jest wielkość transportera?

Jeden transporter zawiera dwadzieścia cztery butelki – w przypadku wody o pojemności  0,3 litra, w przypadku innych produktów 0,33l.

Nasze produkty oferujemy wyłącznie w transporterach – nie ma możliwości zamówienia na przykład jedynie kilku butelek wody.

8. Czy w obrębie jednego transportera mogę zamówić wodę, napoje i soki?

Nie – w obrębie jednego transportera można zamawiać wyłącznie jeden produkt.

9. Czy w obrębie jednego transportera mogę zamówić na przykład kilka smaków soków?

Tak – w obrębie jednego transportera można wymieszać różne smaki produktu z danej kategorii. Można więc zamówić na przykład transporter soków i nektarów Boguś tak, by znalazły się w nim wszystkie trzy dostępne smaki.

10. W jaki sposób zaznaczyć, że chcę zamówić konkretne smaki soków/napojów?

Dokonując zamówienia przez formularz należy odnotować to w uwagach. Przy zamówieniach przez wiadomość prywatną albo telefonicznych, wystarczy poinformować, jakie smaki mają znaleźć się w transporterze.

11. W dniu dostawy wypada dzień świąteczny. Czy dostawa będzie realizowana?

Nie – w dni ustawowo wolne od pracy, wolne mają także nasi kierowcy. Taka dostawa realizowana jest dopiero w kolejnym tygodniu.

12. Z czego może wynikać brak dostawy?

Staramy się, aby nasze dostawy zawsze docierały na czas. Mogą jednak zdarzyć się takie przypadki, jak choroba kierowcy, bardzo trudne warunki na drodze, uniemożliwiające wyjazd na trasy albo dni ustawowo wolne od pracy.

Zdarza się także, że klienci wychodzą z domu w dniu dostawy i mijają się z kierowcami. W takich przypadkach warto zadzwonić do kierowcy i  po złożeniu zamówienia wystawić transporter przed dom.

Jeśli dostawa nie dotrze dwa razy z rzędu, prosimy o kontakt – postaramy się wyjaśnić sytuację. Będziemy jednak potrzebować adresu, aby sprawdzić, z jakich przyczyn dostawa nie została zrealizowana. Sama nazwa miejscowości to za mało.

13. Jaka jest cena produktu?

Cena uzależniona jest od regionu, w którym realizowana jest dostawa. Różni się w związku z kosztem transportu na dalsze rejony/marżą placówek partnerskich. Aby poznać koszt prosimy o kontakt telefoniczny z odpowiednią placówką lub w wiadomości prywatnej na Facebooku (podając nazwę miejscowości).

14. Czy butelki są zwrotne? Ile wynosi kaucja?

Nasze produkty sprzedajemy wyłącznie w ekologicznych, szklanych butelkach. Są one zwrotne – kierowca odbiera transporter zawierający puste butelki i przywozi nową dostawę. Zwrócone butelki poddawane są złożonemu  procesowi mycia, a następnie ponownie wykorzystywane.

Kaucja za transporter wynosi 15 zł brutto Jeśli butelka ulegnie stłuczeniu, jej koszt to 0,60 zł brutto.

15. Czy muszę zamawiać wodę co tydzień?

Nie – to Ty decydujesz, jak często mają być realizowane dostawy. Możemy odebrać transporter i przywieźć kolejny po tygodniu, ale też dwóch czy trzech.

16. Czy sprzedajecie wodę z dostawą do firm?

Tak – oferujemy wodę z dostawą do biur, firm, restauracji oraz hoteli. W sprawach ustalenia warunków systematycznych dostaw tego typu najlepiej skontaktować się z biurem obsługi.

17. Czy mogę zamówić wodę na większe przyjęcie – na przykład wesele? W jaki sposób to zrobić?

Tak – można zamówić dowolną ilość wody pod dowolny adres na obsługiwanych przez nas obszarach. Jeśli jednak planujesz bardzo duże, ważne zamówienie, dobrze złożyć je wcześniej i ustalić z biurem obsługi wszystkie szczegóły.

18. Czy kierowca wniesie zamówienie na piętro?

W przypadku mieszkań w blokach kierowca może odmówić zaniesienia transportera pod same drzwi. Warto skontaktować się z nim wcześniej i ustalić, czy istnieje możliwość wniesienia przez niego zamówienia na piętro.