Jak wygląda proces zamawiania Iwoniczanki z dostawą do domu lub firmy?

12-07-2018

Woda w domu

Na jakich obszarach dostarczana jest Iwoniczanka? W jaki sposób złożyć zamówienie? Jakie są opcje płatności? Czy można złożyć jedno zamówienie na regularne dostawy? Na te i na wiele innych pytań, jakie często zadają nam klienci, chcemy odpowiedzieć w tym tekście. Dowiedz się, jak dokładnie funkcjonuje nasz system zamówień i  dostaw!

Na jakich obszarach działa Iwoniczanka?

Chociaż stopniowo zwiększamy zasięg naszej działalności, nasz produkt dostępny jest w określonych rejonach Polski. Dystrybucja naszej wody źródlanej prowadzona jest na terenie województwa podkarpackiego, małopolskiego, świętokrzyskiego, śląskiego i lubuskiego.

Nie posiadamy sklepów stacjonarnych – zamówienia realizujemy wyłącznie w systemie sprzedaży bezpośredniej.

W jaki sposób zamówić Iwoniczankę?

Istnieje kilka sposobów zamówienia naszej wody:

  1. Przez formularz na stronie

Na naszej stronie znajduje się formularz  dostępny pod adresem: https://iwoniczanka.pl/zamowienie/, gdzie po dokonaniu rejestracji,  możesz złożyć zamówienie. Proces rejestracji będą mogli przejść klienci z terenu obsługiwanego przez Iwoniczanka Sp. z o.o. Baza nie uwzględnia miejscowości obsługiwanych przez współpracujące z nami placówki w Krakowie, Rybniku i Oświęcimiu. Aby dokonać zamówienia wody w jednej z tych placówek, konieczny jest więc kontakt telefoniczny

Pamiętaj, że jeśli wpiszesz miasto, na terenie którego nie prowadzimy dystrybucji (na przykład Gdańsk), pojawi się błąd i proces rejestracji nie zostanie zakończony, a tym samym nie będzie możliwe złożenie zamówienia.

  1. Telefonicznie w placówce lub u przedstawiciela

W zakładce kontakt (https://iwoniczanka.pl/kontakt/) znajdziesz numery telefonu do poszczególnych placówek. W przypadku okolic Krakowa, Oświęcimia i Rybnika należy zadzwonić na podany numer kontaktowy. W przypadku pozostałych terenów, nazwę swojej miejscowości można wpisać poniżej danych kontaktowych w wyszukiwarce – udostępni ona numer telefonu bezpośrednio do przedstawiciela Iwoniczanki na konkretnym obszarze. Możesz wtedy skontaktować się z nim lub zadzwonić na numer biura obsługi klienta.

  1. Mailowo

Zamówienie można przesłać na mail zamowienia@iwoniczanka.pl

  1. Bezpośrednio u kierowcy

Każdy region obsługiwany jest zawsze przez tego samego kierowcę. Zamówienie można składać bezpośrednio u niego.

  1. Przez profil na Facebooku

W sprawie zamówienia możesz napisać również na nasz profil na Facebooku (https://www.facebook.com/iwoniczanka/). Chętnie udzielimy Ci wszystkich informacji oraz podamy bezpośredni kontakt do kierowcy lub placówki obsługującej Twój region.

Jeśli już wcześniej zamawiałeś wodę, sygnałem dla kierowcy, że chcesz ponownie kupić nasze produkty, będzie także wystawienie pustego transportera w umówionym miejscu, w dniu realizacji dostaw.

Zamawianie Wody Iwoniczanka

W jaki sposób mogę zapłacić za Iwoniczankę?

Najczęściej wybieraną formą płatności jest płacenie gotówką w momencie dostarczenia zamówienia. Alternatywa to płatność kartą lub przelewem przy dokonywaniu zamówienia poprzez nasz formularz.

Jaka jest cena produktu?

Cennik uzależniony jest od rejonu. Różnica cen wynika z tego, że transport wody do niektórych placówek wymaga pokonania znacznie dłuższej trasy niż do innych. Aby poznać cenę produktu, skontaktuj się z przedstawicielem, sprawującym opiekę nad Twoim regionem (numer do niego wyszukasz wpisując nazwę swojej miejscowości w zakładce kontakt), zadzwoń do biura obsługi klienta bądź napisz do nas na Facebooku, wskazując przy tym miejscowość zamieszkania.

Jak wyglądają dostawy Iwoniczanki?

Dostawy realizowane są raz w tygodniu. Każdy obszar ma przypisany konkretny dzień,  który jest odwiedzany przez naszego kierowcę.

Butelki Iwoniczanki są zwrotne. Oznacza to, że po wypiciu wody, w dniu realizacji dostawy, nasz kierowca odbiera puste butelki wraz z transporterem (i jeśli klient wyrazi taką chęć, zostawia kolejną partię towaru). Opakowanie (transporter + butelki) użyczane jest bezpłatnie na czas współpracy – ponosisz koszty stałe jedynie w przypadku, gdy uszkodzisz butelkę (na przykład kiedy zostanie ona stłuczona). Butelki, w celu zminimalizowania wpływu produkcji na środowisko, używane są wielokrotnie. Po tym, jak trafią z powrotem do naszego zakładu produkcyjnego przechodzą złożony cykl mycia i przygotowania do ponownego wykorzystania w procesie produkcji.

Ile wody mogę zamówić?

To od Ciebie zależy, ile wody zamawiasz. Możesz poprosić o jeden transporter, o dostawę kilku jednego dnia albo zamówić regularne, cotygodniowe dostawy pewnej ilości wody. Jest to wygodne rozwiązanie zarówno dla osób prywatnych, jak i właścicieli firm.

Szczegóły zamówień regularnych najlepiej ustalić z nami telefonicznie dzwoniąc pod numer placówki lub bezpośrednio do przedstawiciela handlowego.

woda z dowozem

Czy mogę zamówić także wasze inne produkty?

Poza wodą źródlaną mamy w naszym asortymencie także napoje gazowane w trzynastu smakach, dziesięć smaków napojów niegazowanych, nektary „Boguś” (trzy smaki) bogate w B-karoten oraz pięć smaków nektarów i soków Fantic.

To od Ciebie zależy, co dodasz do koszyka. Poza wodą możesz zamówić nasze inne produkty. Taka oferta adresowana jest przede wszystkim do osób, które potrzebują na co dzień różnych rodzajów napoi, nie tylko wody, jak i do klientów organizujących różnego rodzaju imprezy okolicznościowe.

Czy mogę zamówić jedynie kilka butelek wody?

Niestety nie. Podstawową jednostką sprzedaży jest jeden transporter obejmujący 24 butelki.

Czy w ramach jednego transportera mogę zamówić napoje gazowane i niegazowane?

Sprzedaż prowadzimy tylko w pełnych transporterach, dlatego możesz zamówić wyłącznie cały transporter wody, napojów gazowanych lub niegazowanych. Istnieje jednak możliwość wymieszania w jednym transporterze różnych smaków danego produktu – na przykład trzy smaki spośród dostępnych smaków napojów niegazowanych.

Co zrobić, jeśli chcę kupić wodę, a kierowca się nie pojawia?

Staramy się, aby nasze dostawy były realizowane regularnie. Jeżeli kierowca nie pojawił się w Twoim regionie jednorazowo, zapewne doszło do poważnej awarii albo dostawę uniemożliwiły bardzo trudne warunki pogodowe (na przykład drogi były nieprzejezdne z powodu obfitych opadów śniegu).

Istnieje też możliwość, że kierowca nie zatrzymał się pod Twoim domem, bo nie złożyłeś wcześniej zamówienia lub nie wystawiłeś skrzynki. Pracownik przejechał więc obok nieświadomy, że jesteś jednym z klientów zainteresowanych dostawą. W takiej sytuacji powinieneś następnym razem złożyć zamówienie jednym z opisanych w tym tekście sposobów.

Jeśli jednak zamówiłeś wodę, a kierowca nie pojawia się w Twoim regionie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez Facebooka – na pewno szybko sprawdzimy, co się dzieje i dołożymy wszystkich starań, aby Iwoniczanka jak najszybciej do Ciebie dotarła.

Eleganckie butelki

Mamy nadzieję, że artykuł rozwiał wszystkie Wasze wątpliwości. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta albo do przez nasz profil na Facebooku.